Absolutely top service. They speak English. Very professional company who have really thought about how to make the customer experience smooth and no-hassle: (They send you a reminder about the appointment by SMS/email, technician wears shoe covers, invoice is generated immediately and sent by email, payment by cash or card terminal). Technician had to come twice and was on time both times. Problem with our boiler was diagnosed quickly, we had to wait for the part because it was non-standard and had to be ordered but as soon it came they contacted me with an appointment to fit it. Really recommend this company and will be using them again. Thank you to Tomaš and Tomaš.
Dobrý den,
rád bych vyjádřil spokojenost a pochvalu technikovi Jan Sixta.
Pán provedl prvotřídní servis, opověděl na dotazy, které jsem měl a zároveň mi dal několik doporučení k používání kotle. Se servisem, který pan Sixta provedl jsem nad míru spokojený.
Děkuji.
Tomáš Zíma
Dobrý den pane Jiráku,
rád bych vám předal moji velmi pozitivní zpětnou vazbu na pana Marka Jíšu, se kterým jsem řešil poptávku nového kondenzačního kotle.
Pan Jíša je velmi komunikativní a proaktivní. Jeho přístup k zákazníkovi je profesionální, vyslechne potřeby, navrhne řešení a ochotně zodpoví dotazy. V průběhu celého procesu si mi tento přístup velmi zamlouval.
Pan Jíša mi pomohl nalézt kotel, který vyhovuje (snad to tak bude, kotel zatím není dodán) mít potřebám (interní zásobník) a zároveň vyhoví stísněnému prostoru. Především bych vyzdvihl fakt, že proaktivně komunikoval s třetími stranami, pokud bylo něco ověřit. Zavolal jak kominické firmě, která prováděla revizi spalinové cesty, aby ověřil možnost využít stávající spalinovou cestu, tak do Prothermu, aby ověřil, že kotel lze instalovat do stísněných prostor.
Doufám, že tato zpětná vazba je užitečná. Přeji si, aby i další spolupráce s vaší firmu (instalace kotle a následný servis) byla stejně příjemná. Laťka je nastavena vysoko 😊
S pozdravem
Bartoš Petr
Nevím, co bych Vám doporučila ke zlepšení služby, děkuji technikovi p. P. Hášovi, je to odborník
na svém místě, žádný z techniků, kteří nám opravovali kotel, nebyl tak šikovný, radši nám řekli,
abychom si koupili nový kotel.
> Dobry den,
> normalne neresim ani nepisi, ale toto me naprdlo! Nejen, ze se dozvim, ze ve vsedni den 27.12. je servis tez s priplatkem 2000 Kc, ale i pres tento velky priplatek se mi nikdo cely den nezval, neprijel ani neresil... Volala jsem cca v 9 hod rano. Takze uz jsem byla nucena se zaridit jinak.... Pro me je pristup vaseho servis s pripatkem 2000 Kc je uplne na H. Hlavne ze si zverejnujete pozitivni reference, ale ty kdo spojeni nebyli, tak ty tam davat nebudete, ze?!!
>
> S pozdravem
> Novakova
Dobrý večer pane Vlasáku,
Dnes mi dorazily dokumenty ke kotli a faktura.
Hned zadávám příkaz k úhradě.
Dovolte mi, prosím, abych Vám ještě jednou poděkoval za velmi milý a naprosto perfektní profesionální přístup k celé záležitosti, zejména za Vaši vstřícnost a ochotu a hlavně za velmi promptní reakce a přizpůsobení celé zakázky „na klíč“ k mé naprosté spokojenosti. Rád bych Vám tímto vyjádřil můj obdiv, neboť v dnešní době je takových odborníků, kteří rozumění tomu, co dělají opravdu pomálu a Vy děláte Jikotermu opravdu skvělou reklamu.
Výborní byli i Vaši kolegové, kteří celou zakázku montovali, kompletovali a zapojovali. Musím říci, že na mě udělali velmi dobrý dojem svou profesionalitou a zároveň opatrným přístupem, ať už k produktu samotnému, tak k místu montáže, aby nic nepoškodili a aby místo montáže bylo po jejich odchodu uklizené a v naprostém pořádku. Prosím, informujte je o mé pochvale a respektu k jejich zručnosti a přístupu.
Pokud bude někdo z okruhu mých známých potřebovat Vaše služby, můžete se spolehnout, že vaši společnost Jikoterm, Vás i Vaše kolegy techniky budu vřele doporučovat.
S pozdravem
Mgr. Petr Příhoda
Vážená paní Jiráková,
dovolím si projevit velké diky a spokojenost s včerejším zásahem v mém bytě, který provedl p.Tomáš Havlíček. Oceňuji příjemné vystupování pracovníka firmy Jikoterm, jeho komunikaci se zákazníkem a řemeslnou obratnost.
S pozdravem
PhDr. Zdenka Kovářová, Ph.D.
Dobrý den,
v neděli se mi rozbil plynový kotel, mimo jiné z něj unikala voda a vůbec netopil, pro nás naprosto katastrofická situace a ještě k tomu bydlíme na Praze západ. Po několika hodinách marného telefonování na různá telefonní čísla zaručeně doporučených autorizovaných firem, kdy jsem byl v několika případech doslova “odpálen”, jsem měl neskutečné štěstí a dovolal jsem se na dispečink pohotovostní služby společnosti Jikoterm. Zde jsem hovořil s paní Jonákovou, která byla velice příjemná a ochotná, a k mému naprostému úžasu, ač se již blížil konec pracovní doby, nám v neděli večer zajistila servisního technika na opravu našeho kotle. Na místo přijel pan Tomáš Havlíček a s úsměvem nám kotel opravil a znovu zprovoznil. Nemohl jsem tomu uvěřit.
Jen na závěr chci uvést, že závidím panu majiteli firmy takové zaměstnance a hluboce před nimi smekám.
Společnost Jikoterm mohu každému jenom doporučit.
Moc děkuji, s úctou
Roman Ševčík
Dobrý den,
minulou sobotu jsem na havarijní zásah k plynovému kotli volal Vašeho kolegu (zásah provedl pan Havlíček).
Nejenže se tak stalo poté, co nás asi šest firem v sobotu odmítlo, ale navíc jste měli požadované díly skladem a přijel člověk, který skutečně rozumí plynové technice. Po téměř deseti letech pravidelných revizí kotel konečně podstoupil skutečnou revizi (je pro mne s podivem, že všechny ty předchozí firmy nevěděly nebo nechtěly provést skutečnou opravu) s jasným vysvětlením co k čemu slouží a jak s ním pracovat a co dále vyžadovat.
Proto bych Vám chtěl poděkovat za práci nejen pana Havlíčka, ale i kolegy z dispečinku. Takové chování, jaké jste předvedli v sobotu, je dnes už vzácné najít. Můžete si být jisti, že i když podstatou cenu práce v mém případě činí doprava, jistě Vašich služeb využiji i příště.
S pozdravem a poděkováním
JF
Rada bych oslovila vedeni tohoto podniku a projevila spokojenost s profesionalitou
a prijemnym vystupovanim Vasich zamestnancu a predevsim pana BRUNA Marka.
Jsem rada, ze jsem dostala kontakt na Vasi firmu a budu Vas doporucovat svemu okoli.
S pozdravem
Libuse Martaskova
S přátelským pozdravem,
Andrea Plíhalová
Vážení,
ráda bych touto cestou poděkovala za profesionální přístup servisnímu technikovi, PAVLOVI CHARVÁTOVI. Má příjemné vystupování, perfektní přístup k práci a městská část Prahy 1 by podle něj mohla seřídit Staroměstský orloj.
Lépe by se žilo, kdyby takových "Charvátů" bylo více i v jiných oborech.
S přátelským pozdravem,
Andrea Plíhalová
Dobrý den,
rád bych tímto poděkoval vaší firmě za skvělý přístup a příjemné jednání. Váš zaměstnanec p. Havlíček odvedl vynikající práci, byli jsme s ním velmi spokojeni.
S pozdravem,
Lumír Veselý
Dobrý den,
děkuji za doklad. Váš technik, pan Švec, provedl opravu kotle perfektně.
S díky a s pozdravem, Josef Kolín
Dobrý den,děkujeme za zaslání montážního listu.Byli jsme velmi spokojeni s prací i chováním pana opraváře.Prosím,vyřiďte mu ještě jednou náš dík.Velice ochotný,pracovitý a slušný,takových lidí už je málo.Ještě jednou děkujeme!
S pozdravem Vilasovi
Děkuji za zaslání,dnes odešla platba na váš účet. Poděkování vaší firmě za vynikající služby,váš technik pan Kopec je skutečný odborník a vaši pracovníci,pan Valeško a pan Štěpo odvedli naprosto perfektní práci.
Adámková
Vážení,
jsem velmi ráda, že mohu touto formou poděkovat a pochválit pana Tomáše Havlíčka, který se dlouho a pečlivě věnoval mé karmě. Byl velice příjemný, ochotný a profesionální. Tak si představuji řemeslníka, na kterého se jistě budu obracet v případě potřeby. Samozřejmě mě potěšilo i jednání dalších pracovnic vaší firmy, s nimiž jsem opravu sjednávala. Takových firem by mělo být více a já vám přeji moc spokojených klientů.
Ještě jednou velký dík
Jana Kauerová
Praha, 16.3.2019
Dobrý den,
rád bych vyjádřil
spokojenost s provedeným servisem, kotel teď zapaluje bez problémů, vibrace na
radiátorech jsou výrazně menší (téměř nejsou), takže to považuji za úspěch.
S pozdravem,
Pavel Zinburg
Dobrý den,
S paní Markétou Novotnou, přes kterou vše vyřizuji jsme velmi
spokojeni.
Je velkou předností Vaší společnosti, že dokážete pracovníky
dispečinku vytelefonovat s vlastníky / nájemníky termíny zakázek.
S pozdravem,
Fišer Milan
IKON, správce
Doporučuje Jikoterm - prodej, servis a montáž plynových kotlů.
Chválím velmi příjemný, slušný a profesionální přístup p. Havlíčka. Kotel Vaillant pečlivě rozebral, vyčistil, vyměnil plynový ventil. Vše vysvětloval, ukazoval, a byl moc milý. Dorazil (v neděli!) během 2hod. Prvotní komunikace s panem majitelem po telefonu také výborná. Jsem moc spokojená a děkuji.
Mišu Vízková
Dobrý den,
ráda bych tímto vyjádřila velkou spokojenost s prací vaší firmy, konkrétně a jmenovitě děkuji panu Burdovi. Je profesionální, pečlivý, příjemný.
S pozdravem a přáním zdaru,
Anežka Hřebíčková.
;-)
Jste úžasní, tomu říkám servis,
moc děkuji nejen za upozornění termínů přes mobil, ale i emailem, ideální kontakt s vámi!!!
Čekají mě ještě dvě servisní roční kontroly ve čtvrtek 15.11. v pracovně a u dcery, jistě i tam vše proběhne rychle a hladce, dííííky!
KV
Dear Jikoterm,
I want to thank your company for helping me with the repair of the boiler in my apartment on 31.10.18 at Belgicka 42. I dealt with three people from Jikoterm on that day and all were excellent in helping me and gave very good customer service and they spoke very good English as I am afraid my Czech is practically non-existent. I spoke first to Tomas and then to a lady (Ms. Filipova?) and then a different Tomas (Havlicek) came to actually repair the boiler.
I cannot tell you how much I appreciate friendly and helpful service. It truly makes me feel human!
Thank you so much.
Please make sure this email is forwarded to the bosses.
Sincerely,
Colleen Kelly
Vážená a milá paní Philipová,
děkuji Vám za rychlé vyřízení a také za dlouhodobě skvělou spolupráci, profesionální a vstřícný vztah k zákazníkům.
S pravidelnými servisními kontrolami pana Michala Nykodýma jsem velice spokojena.
Provede je vždy perfektně a s péčí, je ochotný, vysvětlí, co je potřeba.
Srdečně pozdravuji a přeji hezký den.
Dana Vondrášková
Dobrý den,
opět moc děkuji za služby pana Havlíčka, který je nejlepší profesionál široko daleko!!
Hezký den,
Andrea Mixanová
Byl jsem velice spokojen s vasi Firmou a pristupem.
Budu Vas doporučovat vesele dál.
Krasny vikend cele Firme!!!
Pavel Eiselt
Dobrý den,
děkuji za Vaši okamžitou odpověď na můj předchozí e-mail a sken Evidenčního listu.
Dnes v 7:47 hod. nám pan P. Háša změnil nastavení max. teploty výstupní vody z kotle
na domluvenou hodnotu 70 ° C.
Při této teplotě topné vody nám radiátory dodávají do bytu trvalý výkon 6 kW,
což je o 50 % víc proti předešlému stavu.
Předpokládám, že letošní zima je již za námi a je potřeba ocenit jak Váš osobní vztah k zákazníkům,
tak i všech ostatnch zaměstnanců, se kterými jsem měl příležitost komunikovat.
Jste dobrý podnik a určitě Vás budu doporučovat.
S pozdravem
Ing. Petr Košťál
Vážení,
dovoluji si poděkovat vaší firmě jako takové a zejména servisnímu technikovi panu Charvátovi za nezvykle rychlou reakci a velmi vstřícný přístup.
Porouchal se nám plynový kotel a jejikož mám nemocnou manželku, potřebovali jsme uvést topení v co nejkratší době do provozu.
Požádal jsem vás telefonicky o servisní zákrok dnešního dne po osmé hodině ranní a již v 11:30 se dostavil váš pan Charvát. Provedl diagnostiku, zjistit porouchané čerpadlo, dojel pro něj zpět do vašeho skladu. Celý kotel opravil, vyčistil a seřídil. Jednal absolutně profesionálně, choval se velmi ohleduplně a mile. Topení funguje !!
Ještě jednou vřelé díky !
Zdeněk Horák
Dobry den, chci timto mailem podekovat a ocenit praci Tomase Havlicka.
Tomas prisel perfektne na cas, bez vyzvani si nazul navleky, a velmi rychle identifikoval a odstranil problem. Navic jeste poradil se souvisejicimi zalezitostmi ohledne nutnych revizi, a podival se na bojler, aby se presvedcil, ze u nej neni neco treba.
Jeste jednou dekuji za skvelou praci, a prosim dejte vedet, jestli muzu napsat reference nebo recenzi na nejaky verejny portal.
S pozdravem a pranim hezkeho dne,
Deanova
Dobrý den,
chci vám tímto velmi poděkovat za rychlé řešení našeho problému s nefunkčním čerpadlem teplé vody v našem domě ve Voroněžské ulici.
Srdečný dík celé firmě a Pavle Philipové J!
Přeji pěkné dny.
S upřímným pozdravem
Stanislava Vrzáková
Vážení přátelé,
dne 17. 11. 2016 byl u nás, Na Neklance 1080/20, Praha 5 pan Nykodým, který konstatoval, že musí být vyměněna celá deska kotle Vaillant. Hned druhý den přišel pan Blecha a vše opravil.
Velmi oceňujeme přístup k našemu problému. Celé jednání včetně telefonické objednávky bylo milé, vstřícné a hlavně profesionální.
Jsme tak spokojeni, že jsme vyměnili stávající firmu na roční kontroly za firmu vaši. Přihlášku s námi sepsal pan Blecha.
Děkujeme
Taťána Pavlíková
Štěpán Pavlík
Dobrý den, pan Charvát u mne provedl servisní údržbu k mé naprosté spokojenosti, skvělý odborný přístup, dokonalá komunikace - mohu jen vyjádřit poděkování a pochvalu Vašemu pracovníkovi.
Pěkný den přeje Jiří Milfait.
V Souhradí
Řevnice
Dobrý den, rádi bychom poděkovali za velmi profesionální přístup vaší společnosti. Dnes 3.října u nás v jeslích Modré nebe byl váš technik pan Jan Jirsák, jehož velmi ochotný a pečlivý přístup dělá vaší firmě tu nejlepší reklamu a to zejména v tomto období, kdy je velmi těžké někoho na nenadálou opravu rychle sehnat. Pan Jirsák přišel do druhého dne a kotel během chvilky zprovoznil a tak nemusíme mít obavy, že by dětem v našich jeslích byla zima. Takového přístupu si velmi vážíme a vaše služby velmi rádi doporučujeme.
Mgr. Eva Klárová
Modré nebe - Ciel bleu, o.p.s
Elišky Krásnohorské 6
110 00 Praha 1
Vážení,
dnes byl u nás Váš mechanik Michal N y k o d y m opravit havarii naší karmy MORA 370 (která nám nečekaně značně zkomplikovala život) - montážní list č. C 6496
Při opravě se vyskytlo několik nečekaných komplikací, které opravu časově zdržely, ale je to dokonalý profesionál a vše nakonec perfektně zvládl. Mimoto je určitě Vaším věrným kmenovým pracovníkem se solidním jednáním - takového bych si určitě držel....
Chceme Vám i jemu poděkovat za rychlý (!) a perfektní zásah - vytrhli jste nám trn z paty....
Určitě vaši solidní firmu (takových víc!) budeme d o p o r u č o v a t našim známým a v případě potřeby vás budeme zase kontaktovat. S tou předchzí firmou jsme před 3 roky bohužel tvrdě "nalétli" - takže u nich "never more"....
Asi z důvodu časového prodlení a spšchu si u nás pan Nykodým zapomněl sáček se sadou těsnění - nějak bychom mu to příležitostně vrátili - dejte vědět....
S pozdravem Dr. Svatava Matoušková, Ing. Jan Netušil
Dobrý den, ač s odstupem, rád bych touto zprávou poděkoval a pochválil pana Havlíčka z vaší společnosti. Dne 23. února prováděl v našem bytě na adrese Malířská 1 revizi plynových spotřebičů. Jeho chování bylo naprosto profesionální, byl vstřícný, slušný, příjemně vystupoval a bylo vidět, že své profesi rozumí.
Jeho pracovnímu výkonu nelze nic vytknout.
Prosím vyřiďte mu mou poklonu.
Děkuji,
s pozdravem
Jáchym Pospíšil
Dobrý den, chtěla bych vás ocenit za skvělý přístup k zákazníkovi: hlavně se mi líbila výborná komunikace (dispečink,email, sms -supr), a poctivá a precizní práce vašeho technika. Děkuji! A doporučuji vás! S pozdravem, Lucie Žáčková
Dobrý den, chtěl bych vám poděkovat za velmi hezký přístup pana Charváta; profesionální, velmi slušný, obrovský rozdíl proti servisu vaší konkurence. Myslím, že vám dělá výborné jméno; vydá to za celý marketing a náklady s ním spojené. Tomu rozumím, protože pracuji 21 let v organizaci finančních služeb, která je na klientech závislá. Panu Charvátovi děkuji a jeho přístupu si opravdu vážím. S pozdravem, Mgr. J. Tišler
Jsme velmi spokojeni, pán velmi vstřícný, vše v pořádku a v pohodě
J. Dundova
Vážená paní Jiráková,
děkuji za vaše služby, servis kotle byl velmi přínosný.
Tímto bych chtěla vyzdvihnout přístup pana Havlíčka, který byl velmi profesionální a erudovaný.
Vaše služby ráda dále doporučím.
S pozdravem¨
K. Platt
Dobrý den, 4.12. zprovozňoval nefunkční provoz části vytápění u mě v domě pan Radovan Kopec. Děkuji za jeho výbornou práci! Jsem spokojena. Teď už nemusím chodit do koupelny v kožichu:).
Hezký den přeje Alena Kolmanová, Praha 10-Dubeč
Dobrý den, chtěla bych poděkovat za výborný přístup Vašeho technika, který měl příjemné vystupování a byl velice ochotný mi odpovědět na všechny moje dotazy. Ještě jednou děkuji a za rok na shledanou.
S pozdravem Kupková
Jsme velice spokojení, především s technikem p. Hášou, který nám v podstatě zachránil život - zjistil, že všechny firmy, které jsme si volali před touto, dokonale zanedbali údržbu kotle, zjistil, že nám z kotle do bytu uniká oxid uhličitý, a tím nás uchránil od jisté otravy. Přístup byl velice profesionální, čištění i následné měření a finální prohlídka kotle proběhla do naprostých detailů. Strávil u nás téměř tři hodiny, včetně svého přesčasu, za což jsme mu vděční, protože kotel konečně funguje tak, jak má. Také zákaznický servis, tedy to, že firma se nám za rok, až bude čas na opětovné čištění, sama ozve, považuji za víc než solidní.
DOPORUČUJEME!
Alžběta Havranová
Dobrý večer paní Jiráková, mnohokráte děkuji, vše proběhlo velmi korektně v termínech, Vaši lidé jsou šikovní i navíc velmi příjemní, takže snad to bude dobře sloužit a Váš typ se osvědčí i v budoucnu. Vodička je opravdu super teplá a tedy prvotní spokojenost. Mezičas mezi montáží a spuštěním jsem využil na stavební dodělání a domalování a tak je vše vjednom dnu opravdu jako nové J. Byla pro mne radost s Vámi spolupracovat. Zálohu jsem složil dle dohody panu Dlouhému, konečné vyúčtování a fa mi prosím zašlete na e-mail, když to vyjde zastavím se zaplatím a vezmu si originál se záručím listem osobně a nebo zaplatím z účtu a originál se záručákem mi pak pošlete poštou. Na Bělehradské jsem ještě nebyl. Ještě jednou moc děkuji, přeji hezký večer a ať se Vám ve všem daří. Jan Hloušek
Vážení, stala se zcela neobvyklá věc. Polámal se nám plynový kotel. Na internetu jsem našel vaši firmu. Paní na telefonu byla vstřícná a navrhla termín opravy, který mi vyhovoval. Technik, pan Charvát, přijel na čas, kotel opravil, vypsal účet a poradil. Takové jednání je u servisních firem velmi neobvyklé. Děkuji vám za vynikající službu. Podle školních známek máte jedničku se srdíčkem. S pozdravem Pavel Pospíchal, Dittrichova, Praha 2
Vážená paní Jiráková, děkuji za vzorně odvedenou službu prostřednictvím pana Háši, který se obětavě věnoval revizi a odstarnil i závadu, která byla téměř utajena. Do své prováděcí zprávy včlenil i požadavky na výměnu součástek při revizi, plánované zase za rok. Doufám, že se budu moci na Vaši firmu opět obrátit. Teď očekávám Vaši fakturu, stačí mailem nebo na moji korespondenční adresu: Jiří Vančura Dukel. hrdinů 281 51 Velký Osek.
Dobrý den,
děkujeme všem zúčastněným za skvěle odvedenou práci. Výměna a montáž kotle byla perfektní. Komfort teplé vody je podstatně lepší a topení vyzkoušíme až nastane zima tak snad bude vše ok.
S pozdravem M.Konrádová
Maximální spokojenost s přístupem p. Jiráka i celéto týmu JIKOTERMu. Děkuji za bezchybně provedenou rekonstrukci ve velmi krátkém čase a rovněž výsledná faktura mě (vzhledem k rozsahu zakázky) příjemně překvapila. Následný servis/respektive podpora na telefonu také perfektní.
Ještě jednou děkuji, Pelikán
Po prvotních obavách z rekonstrukce jako takové stačilo pár schůzek s panem Jirákem a bylo jasné, že to nejak zvládneme. Pan Jirák je naprosto férový clovek, ktery nam pokazde vysel vstric a dalo se s nim normalne lidsky domluvit, coz neni dneska tak uplne standardni. Firma splnila dohodnuty termin presne na den. Behem realizace jsme narazili na par drobnosti, ktere byly ovsem ihned reseny a take vyreseny k nasi spokojenosti. Vznikle vicenaklady byly zcela opravnene a vychazely z povahy rekonstrukce a toho, ze predem nebylo mozne odhadnout veskera uskali. Firmu pana Jiraka budeme i nadale vyuzivat pro pravidelny rocni servis plynoveho kotle.